Під капотом BMW M2 CS встановлено 3-літровий бензиновий двигун потужністю 445 к.с. та 550 Нм крутного моменту. На розгін з 0 до швидості у 100 км/год невеличкому купе необхідно всього 4 секунди, саме стільки вийде якщо Ви замовили купе з 7-ступеневим роботом. Втім, для справжніх фанатів у базовій комплектації було залишено 6-ступеневу механічну коробку перемикання швидкостей. Максимальна швидкість M2 CS дорівнює 250 км/год, а середня витрата пального не перевищує 11 літрів на кожні 100 км пробігу. Серед особливостей модифікації CS слід відзначити адаптивну підвіску, гальмівні механізми M Sport та ексклюзивні шини Michelin Cup, вдягнуті на ковані 19-дюймовані диски, за доплату мона замовити карбон-керамічні гальма. У базі капот та криша виготовлені з вуглецевого волокна, про такі деталі як дифузор, спойлер та передній сплітер ми навіть не згадуємо – все з карбону. Аеродинамічні властивості BMW M2 покращені для досягнення більшої прижимної сили.
Інтер҆ єр M2 CS отримав деякі спортивні акценти, які відверто промовляють в якому саме автомобілі Ви знаходитись. Салон купе дуже щедро оброблений карбоном та алькантарою. Зявилися деякі спеціальні функції – такі як Active M Differential, DSC та активний диференціал. Також залишились звичні режими – ефективний, спортивний та спортивний +. На центральній консолі напроти пасажирського місця красується вишита емблема CS, що безперечно є окрасою інтер҆ єру M2.
Поки що компанія BMW продовжує приймати замовлення на цей чудовий експонат спортивного та драйверського автомобіля, виконаного в образі старої школи автомобілебудування. Мабуть з цим купе завершується ера класичних задньопривідних седанів та купе від BMW…